Ще подмина факта за лошото разположение на стоки, каси и безцелно шматкащ се наляво-надясно персонал и ще премина към оплакването.
Отивам днес да взема тоалетна хартия, кърпички и салфетки и понеже лентата за продукти беше мокра ги поставих на плексигласа, на който се слагат парите. Видимо отегчената от живота касиерка дръпна купчинката и естествено всичко падна върху мокрото. Както и да е, замълчах си, реших да не си търся правата. Сметката ми беше 3,11 лева. Аз подадох 4 лева. Касиерката се обърна към мен и въпросително попита: "11?". Аз също въпросително: "Какво 11?". При което касиерката изригва като вулкан: "3.11 лева Ви е сметката! Как не знаете какво искам.." и т.н. На въпроса ми така ли ги учат да обслужват, тя ми заяви, че да, така ги учели.
Силно се надявам някой от Ван холдинг да прочете горните редове и да стегнат малко редиците на магазините, разботещи под тяхната търговска марка. Не, че в супермаркетите обслужването е на ниво, но...
|