Моят Кулинар Вход | Регистрация
В момента е 16 Апр, 2024 10:34 pm Вто

Всички времена са UTC + 2 часа




Post new topic Reply to topic  [ 5 мнения ] 
Message
Сготвено на: 22 Мар, 2011 6:18 pm Вто 
User avatar
Site Admin

Offline
Готви от: 30 Май, 2004 4:02 pm Нед
Мнения: 4689
Location: София
http://www.dw-world.de/flashcms/superma ... tricks.htm

Има някои неща, които не са съвсем приложими за България, но общо взето е вярно.


 Profile  
 
Сготвено на: 14 Ное, 2011 3:49 pm Пон 
User avatar
Дегустатор

Offline
Готви от: 14 Ное, 2011 3:42 pm Пон
Мнения: 44
да обаче това е според DW, които са германци. Аз съм сега студент в подобна специалност и без да го изчиташ това мога да ти кажа няколко трика, които използват.
Всичко се отнася до маркетинг. Реклама. Ако ти продават нещо на цена 2.99 или на 3.00 подсъзнателно избираш 2.99 защото така най - често функционира съзнанието ти. Всичките купи 1 вземи 1 безплатно оферти и така нататък. Честно казано в този линк има верни неща, но както каза повечето не са приложими у нас. Нашите тук действат доста по - опростено.


 Profile  
 
Сготвено на: 14 Ное, 2011 11:15 pm Пон 
User avatar
Site Admin

Offline
Готви от: 30 Май, 2004 4:02 pm Нед
Мнения: 4689
Location: София
Сподели, ще бъде интересно. Аз лично номерата наричам измама. Маркетингът е нещо друго, но се отклонявам.

М/удругото, добре дошъл.


 Profile  
 
Сготвено на: 15 Ное, 2011 3:22 am Вто 
User avatar
Дегустатор

Offline
Готви от: 14 Ное, 2011 3:42 pm Пон
Мнения: 44
добре заварили :)